Wyprzedaż trwa!

FAQ

1. Chcę coś kupić i szukam informacji
 
1.1 Jak złożyć zamówienie? 
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok
głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane
adresowe. Płatności można dokonać poprzez Paynow lub wybrać metodę płatności za
pobraniem.
 
1.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy jest zawsze podany na karcie produktu jednakże wynosi on średnio 2-3
tygodnie. Ponad 80% paczek dociera na miejsce przed upływem trzech tygodni. Możliwe są
jednak opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego maksymalny czas dostawy to
sześćdziesiąt dni. 
 
1.3 Czy dostawa zawsze jest darmowa?
Nie. Darmowa dostawa obowiązuje od kwoty zamówienia w wysokości 199zł.
 
1.4 Skąd pochodzą produkty?
Paczki wysyłane są przez naszego Partnera spoza granic Unii Europejskiej lub z polskich
hurtowni. 
 
 
2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć. 
 
2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
To zależy od produktu. Informacja o terminie dostawy zawsze jest podana przy danym
produkcie jednak zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 2-3 tygodni.
Paczki wysyła nasz Partner z Azji. Dlatego zanim paczka dotrze w Twoje ręce, pokonuje
tysiące kilometrów. Ze względu na możliwe opóźnienia po stronie przewoźnika maksymalny
czas dostawy, to 60 dni. Tracking paczki znajdziesz w panelu Twojego zamówienia - link
otrzymałeś w wiadomości mailowej.
 
2.2 Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień.
Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami
 
2.3 Jak mam śledzić paczkę?
Aby śledzić paczkę wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymałeś w
wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk "Śledzenie paczki". Status
paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać. Nie należy się tym martwić,
ponieważ dane aktualizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie
przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.
 
2.4 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie
na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
 
2.5 Minęły 3 tygodnie od nadania paczki, a ja wciąż jej nie otrzymałem.
Maksymalny czas dostawy to 60 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego
prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli
wyznaczony czas minie.
 
 
3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem. 
 
3.1 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie
na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
 
3.2 Chcę dokonać zwrotu produktu
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe
informacje skontaktuj się z nami.